I huvudet på Carolina Gynning

image21
haha... Ja, det programmet har jag sett nu... Sjukt roligt!
Det blir till att följa avsnitten framöver och se vad hon hittar på!

Idag när jag kom hem från jobbet, ligger mitt kära Mumintroll på golvet i hallen... Hunden William har tydligen haft det lite ensamt idag och tagit mitt mjukdjur... Som tur var min käre vän helt oskadd! :) Tur för den hunden!!!!
Helt crazy är han också när man kommer hem.. hoppar och studsar som en gummiboll! :/

Jaja.... Imorgon blir det sån där kortis dag på jobbet... 9-13! SKÖNT!

Sen gör det ont i bihålerna, stor förkylning på gång kanske!?! Hoppas inte! Hatar de, man blir så seg.... Sitter ju redan som i en lite bubbla och har lock för öronen, räcker inte de..
Nä, då ska det göra ont i tänderna också!!!!!!
FY 17!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0