Hej och hallå dagboken

Denna vecka har nog varit den seeegaste veckan i världshistorien!
Sååå orehört tråkig vecka typ!

Men iaf, idag har man fått lön! Jippiiii!
Så jag har inhandlat detta:
- lite stuff från Apoteket, rengöringsshit och ny täppt-i-näsan-kur (10 dagar har gått och näsprayen måste bort, annars kan man bli beroende!)
- Nike-skor från Nilsons
- en tröja från Carlings (en grå med en silverdöskalle på ryggen!)
- träningskläder och vattenflaska från Stadium (för presentkortet jag fick av Barnens Hus i julklapp!)

Sen har jag fått min julklapp till mig själv idag, 1a tidningen i en 1 års prenumeration på PLAZA kvinna... :)
Och nu hoppas jag även på att det kommer en Volume Master på posten!
Sen har jag även fått en fint brev från CSN! Där stod det så här: Dags att börja betala!
Så det är väl bara att göra de och se glad ut...

Nä, nu ni ska jag nog ta och fixa med räkningarna jag har sedan blir det till att göra sig fin, blir nog en utgång ikväll, dock nykter eftersom jag ska jobba på Barnens Hus imorgon! :P

Idag har jag iaf klarat ett uppdrag! :D Grattis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0