Fylla, påsåkning och smörgåstårta!

Igår då, fick jag följa med Al till Erikas och Hellas lilla inflyttningsfest... haha..
Så det vart lite fylla där, lite (svåra) lekar och så en påminnelse om hur snö smakar!
Sjukt roligt var det iaf...
Till slut så beslutade jag, Al och Anna oss för att dra ner till Stadshuset och försöka undvika lååånga kön, det gick så där och i en backe hittade vi en glansig pappåse som vart en riktigt bra stjärtlapp! Fort gick de kan jag lova!
Jag var ju tvungen att testa!

Så väl inne på Stadshuset med ben, armar och innehåll i väskan i behåll så hade vi sjukt trevligt och träffade lill-Robban!
Pillan joinade oss efter ett tag och likaså några till från festen! När klockan slog lite efter 2 stängde dom och vi masade in oss i Pillans bil och for på MAX! GOTT!
Sov hos Al the pal inatt och imorse var vi döda, helt enkelt! Huvudvärk och nästan kräkningar intog vi soffan ett tag innan jag tog mig hem för smörgåstårta och besökare! '
Pappa fyllde ju år förra helgen så mormor och Georg, Roger, Paula och Benne har varit här!

En bild från gårdagen på Al the pal och hennes tillstånd....
image28
Förhoppningsvis kommer det fler bilder... :P

Nu ska jag ta en lååång dusch och ta på mig mina fina mys-yoga-haremsbyxor och sen inta ryggläge på soffan! :D

Thank you and god night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0