Vinter, Håkan och paraplyvagn...

image56image57image58

Imorse då man vaknade var det vinter igen... Alltså snö på backen... Helt otroligt, för nån dag sedan var det vårväder här ju! KOnstigt hur fort det kan ändras... :/

Håkan Hellström kommer till Gatufesten i sommar! Tjoohooo! A-L och jag längtar!

Paraplyvagnar vart mitt uppdrag på Barnens Hus ikväll... På 24 minuter var alla våra 25 st svarta vagnar borta! Helt galen var folk! På 7 minuter var alla 150 st barnstolar av Junior X model (?!) slut! HELT GALET!
Det var jätte roligt och vi hade 2 paraplyvagnar kvar då kvällen var slut (tid räknad mellan 19-21) av ca 60 st...
Vad är då en paraplyvagn, kan man ju undra?! Detta är en helt underbar vagn som går att vika ihop, väger 8.5 kg, håller för barn upp till 15 kg och har även roterande hjul fram. Fantastiskt!

Nu ska jag hoppa i säng, imorrn är det dagis jobb som gäller... Kanske en poweryoga, annars blir det nog stegmaskinen kan jag tro...

Bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

fina bilder

2008-02-27 @ 22:32:35
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0