Torsdag

Igår när jag kom hem så hade jag fått en fin sak av Nordea... En kortläsare för säkrare hantering på min internetbank!  Slut på engångskoder...
Vi gillar Nordea! (Al's nya jobb!)
image35
Men då till Dagens I-landsproblem.... Det kommer bli väldigt knöligt i pärmen med alla papprena när denna lilla grunka ska vara med... Och inte nog med de, den har sladd också! hmm... Lösning?!

Sen hade det regnat också... Och de enda braiga som regn för med sig är vattenpölarna som man kan köra fort rakt igenom med bilen så de skvätter! :D Dock får man vara aktsam då det är gångtrafikanter i farten, de tycker inte det är lika roligt då de skvätter....

Nu längtar jag till imorgon och helgen... Blir inget jobbande på Barnens Hus på lördag... Och inte heller vet jag hur jag ska göra med fjällen... Följa med och hoppas på bra skidåkning eller var hemma helt alone! hmmm....

Nu ska jag ta och titta på tv (=powernap på soffan!)..... Eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Micke

de där e ju jätte kul :P

2008-02-12 @ 19:39:25
URL: http://michaelhansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0