Snorsöndag!

Helt rätt!
Kranen var öppen idag med... Så jag har legat på soffan HELA dagen....

Sen har min kära mamma och pappa köpt mig ett par byxor i Åre... Niktia! Suveränt!
 

Igår var jag o Pillan på stan en sväng, sjukt kul vi hade och lite klen var man när man landade hos pappa för middag! Det bjöds på fläskkorv, potatis och vitsås! MUMMA!
Dock fick jag hjälpa till att bära skåp! Men vad gör man inte för sin snart 45-åriga far! (Han fyller på onsdag!)
Sen efter de, hann jag och Pillan precis lägga oss på varsin soffa efter vi varit och inhandlat diverse godsaker för att se just Melodifestivalen... Där vet vi ju hur det gick...
Jag landade i min egen sängen vid 4 cirkus....
5½ timme senare vaknar man av att man inte kan andas genom näsan och med torr mun, skit pigg även!
Sen vet vi ju vad jag gjort.... INGET ALLS!

Kul helg... :D hahaa... Imorrn får vi se hur själen mår och om det blir jobb eller sängläge!
Hostmedicin har jag iaf... Så förhoppningsvis är den snart borta! (dock blir man skakis och får hjärtklappning!!!!)

If I survive!........ På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0