Livstecken

Igår när jag flummade runt på stan och letade present åt mormor så fick jag ett livvstecken (sms) av Anna-Lena... Det var skönt att veta att hon inte låg instängd i något kassavalv på Nordea...
Det bestämmdes iaf att hon skulle promenera upp till mig och umgås framför Melodifestivalen...
Sagt och gjort och efter en tripp till affären i The G-Hood Centrum satt vi och kikade på just Melodifestivalen!
image53
Dessa vart vinnarna som vi ju så fint alla vet!
Dock hade VI hoppats att det var fler än bara mamma, jag och A-L skulle rösta på Eskobar (som för övrigt även kom sist, så det var antagligen bara vi som röstade!) och inte på Frida!
image54
Men vi är nöjda att BWO hade bra låt och Sveriges befolkning för engångs skull röstat  lite rätt!
Efter de sappade vi över till 4an och Vin Diesel filmen där han är spelar barnvakt (dont remember the name!)
Sen blev det hemskjutsning av A-L...

Idag har jag hunnit med en halkig, solig promenad på 6383 steg med William....
Jätte super duper härligt....
Klockan 14 drar vi till mormor, hon fyller år idag... :D

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0