När ska man lära sig..

Tydligen aldrig eftersom det hänt igen?! *STOR SUCK*
Helgen har bestått av jobb både lördag och söndag, även den värsta fyllan på lördagen! hmm... Ja, så kan ni ju tänka er hur jag mådde i kassan på söndagen! :/
Att man aldrig lär sig...! Nu är det faan i mig nog alltså... Ingen utgång och dyngfylla dan innan jobb, jag trodde jag skulle ta det lugnt i lördags men kommer hem med ett minne som en guldfisk och några 100-lappar fattigare! Om jag hade kul?! Det tror jag, iaf om jag ska tro det Millan säger... hahaha...
MAN ÄR FAAN STÖRD I HUVUDET OCH NU ÄR DET BEVISAT!!!

Iaf är man fortfarande inte helt återställd, hoppas det känns bättre imorgon...

Man har ju gjort julfint också, eller iaf lite...
 
Vardagsrummet och köket... :)
Och så här ser kudden ut som jag sydde...Fiin va?!

Jo, har ju satt upp min älsklingstavla också... Den som Pelle gjort! Den fick hänga i hallen, man ser den direkt då man kommer in! :P

Så ser den ut.... I löööv it!

Nu ska jag duscha och hoppa i säng...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Myyysigt!! :) när kan fröken fika??

2008-12-03 @ 11:58:34
URL: http://stateofattraction.blogg.se/
Postat av: Millan

Men lilla gumman så illa va de inte i lördas om du fråga mig, jag hade as roligt och de hade du oxå, du skratta och dansade.. jag hade grymt roligt i alla fall och enligt mig gjorde du inte bort dig alls jag gör gärna om de många många fler gånger!!! kramar

2008-12-03 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0