Julklappshandel

Då är snart en vecka till slut, helt sjukt va fort de går... :) Och jag kommer nu jobba konstant ända fram till jul...alltså 17 dagar! :D wiiiie! Sen får man var ledig och fara till fjällen i mellandagarna... Nyår firar vi hemma! :)

Igår då vart det öl och utgång efter många om och men.. Och tur var väl de... hahaha! För efter en hård arbetsvecka behöver man ha så här sjukt roligt..! Ja, vad ska man mer säga.... hahahaa... Inget! ;P

Idag har man vaknat tidigt av vissa störmoment, men somnat om och sovit rätt länge, endel på soffan! ;)
Sen har jag och Camilla varit en sväng i Birsta, Apoteket Röda Näsan fick sig ett besök så också Barnens Hus, handlat alla julklappar utom 2! :P Men då är de dom svåraste kvar...
Sen var vi på Expert för att kolla på en tv till C och sen vart det mat på MAX innan vi hämtade upp Maria och jag skjutsade dom till hockeymatchen, som vi vann mot Rögle! :D
Mamma och Sove har varit på en snabbvisit och så har jag hunnit med en lååång powernap också, för att orka en kväll till, men ikväll kör jag bil! För jag jobbar imorgon, på Barnens Hus sen blir det julbord med pappa & Co...
Man kanske ska ta och göra sig klar innan brudarna kommer hit... :P
hahaha....

Den här lilla krabaten fick följa med mig hem från Birsta igår då vi hämtade upp Krille..

Sööt va?! hahaa
Enda jultomten som kommer finnas i mitt hem typ!

Nope, nu var det tillfixardags!

Ha en trevlig kväll everyone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0