Jag har lyckats!


Att baka riktigt goda lussebullar! :D
Grattis till mig...!
Sen har tjejerna varit här på glögg/prat time, himla mysigt... Och kul förstås, vi som inte setts på hur länge som helst! :)

Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton och 7 dagar kvar att jobba... hihi... Helt sjukt!
Och jag måste handla julklapparna jag har kvar också... Shit, när ska jag hinna med de?
Jaja, det löser sig...

Imorgon är det jobb på först dagis och sen Barnens Hus som gäller... Alltså 7.30-20.10 cirkus! haha.. Nice nice!
Nä, nu ska man ta se klart Bodygaurd och sen hoppa i säng....

Sweet dreams och tack tjejer för ikväll :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tack för igår vännen! :)

Det vars upergoda lussebullar!

Kram

2008-12-17 @ 15:15:57
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0