Hemma igen då...

Jojomen, då är man de igen då... Vi kom i och för sig hem igårkväll redan...! :P
Men jag har haft det sjukt skönt, åkt skidor och shoppat en Nikita-klänning som jag letat efter! :D
Idag har jag varit i Birsta och handlat lite på IKEA, kollat på en dammsugare och nyårsoutfit och varit och handlat lite mat!
Dammsugarna är förjäkla dyr du! Såg den mamma och pappa nyss köpt, 2000 spänn! Men jag vill ju ha en sån för den är förjäkla bra! hmm... Bara att punga ut då!
Och nyårsoutfiten får man nog ta och sy, eller leta i garderoben! haha....

Nä, vafaan! Lite mat och soft i soffan nu då kanske?! Vad sägs?!

Ja... Jag tror de blir så...

Bye


Kommentarer
Postat av: Frida

2008-12-30 @ 09:52:34
URL: http://fridatorngrw
Postat av: Frida

hahaha, ja jag menar ju det... vi åldras snabbt vi ;)

2008-12-30 @ 09:54:39
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: äl

du måste få klappen. OKEJ?!

2008-12-30 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0