Snart är man ledig...

Eller njää.... Inte förens på fredag om en vecka! :/
*stor suck*
Förstår inte riktigt hur jag orkar med... Men de gör jag nog inte heller.... Egentligen!

Ja iaf idag så har jag jobbat (och jobbar fortfarande) på das gruppboende.... Ska snart stoppa ner dom sista tanterna i sängen så jag också får ta och sova lite...
Har ju en hel del att göra imorgon... Först jobb, sen ska man ju på maskerad... Tyvärr, Sandra kan jag inte riktigt avslöja än vad jag ska vara men de är en super duper bra ide och jag kommer vara en stor stjärna i ett rockband... De kan jag ju iaf säga! :P

Sen hoppas jag att jag och Pillan ska umgås på söndag eftermiddag och att vi kanske kan ta en sväng på Selånger Marknad innan dom stänger igen för de här året... :D
Man vill ju kolla om munkarna finns kvar ju! hahaha....

Nä, sova var de... Kanske blir en lite titt på tv också... :P

Ha en underbar natt tillsammans.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0