Så här ligger läget...

... Ja!
Idag har man jobbat (like usually!)... Men idag har det också varit kaos på jobbet! En massa saker som bara ploppat upp! :) Men vi löste de galant!
När jag slutade åkte jag hem, packade lite tvätt och for till mamma och pappa.... :P Där har man tvättat, myst med William, käkat popcorn och checkat OS invigningen... Nice nice!

Imorgon kl 11 ska jag hänga på låset till Moyo för att hämta hem denna skönhet! :)

Snygg va?! :D
Sjukt glad var jag idag då dom ringde från Moyo och sa att den kommit och var ihopmonterad! Då gjorde de inget att jag fick äta lunch sent! ;P
Helt sjukt fort gick de... Han ringde igår och beställde den... Sjukt bra! Och jag är asglaaaa!!!!

Sen imorgon då jag slutat (jobbar bara 12-15) ska jag fixa och trixa innan det bär av mot Folkets Park och Backyard Babies & Takida!!!! Tjoooooooo! :P
Grymt kul...
Har dock en biljett över fortfarande! :/
Jaja, de löser sig.... Millan och några till skulle också dit så jag får väl hänga mig i deras bakficka då! ;)

Nu ska jag natta och ladda inför morgon dagens första cykeltur på den nya...

Ha en UNDERBAR natt tillsammans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0