LEDIG DAG 1!

Imorse var man uppe tidigt och for på äventyr! :P
Vad får ni säkert reda på här i slutet av veckan...

Sen när jag var hemma igen så skickade jag och kollade med Sandra om hon var på jobbet eller ledig... Hon var de sistnämnda, så vi drog en sväng till Birsta för shopping så här fint på löningsdagen! :)
haha... Och shoppade gjorde vi.... 
Med mig hade jag min stora, nya, fina väska jag fått av Camilla i förrgår... :)
 från Bianco...

Detta hamnade i min gigantisk påse från Lagerhaus (+2 plastkrukor):
Stövlar, 399 kr, Skopunkten
T-shirt klänning, 179 kr, Cubus... "Jag hittar aldrig nå på Cubus!" Eller?!
Jeans shorts, 349 kr, Gina Tricot

Efter detta var vi tvungna att äta och då ringde vi Stefan och for mot stan och Coffe House! :)
Han mötte upp oss, vi åt och sen gick vi en sväng in da Galleria... DÅ hittade jag dessa.... :P
 Skor, 124,50 kr (halva rea priset, haha..), Wedins

Var väl inte helt fel... eller?!
Så jag tackar för en underbar dag...! Nu ska jag tvätta snart! :P

Jo en grej till.... På mitt äventyr i morse for jag bakom denna grymt "fina" bil!
 
*asg*
En bild säger mer än tusen ord... Även att det var en lite äldre man som körde... hahaha....



Dagens gåta:

Vilket djur skapar elektricitet när det sköter om sitt hår?!

Fundera på den och lämna svaret i kommentarfältet... ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG KAN! JAG KAN! JAG KAN! =)

2008-08-25 @ 21:36:55
Postat av: Mumin själv

Jag vet de... Men dufår inte skriva! hahaha...

2008-08-25 @ 22:12:33
URL: http://aldemo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Moahhhaa..;) snygg bil... och vilka stövlar!..;)

2008-08-26 @ 12:31:40
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0