Gårdagens bravader

Konserten var grym! :)
Och jag hade super trevligt.... Och det var tur att Backyard Babies spelade först... hahaha!

Sen vart de lite mer drickande med Camilla hos en av hennes vänner... :)
Sen drog vi på Olearys för det var sjukt lång kö på Oscar! Väl framme var de toa sen baren... haha... Sen kan man nästan lista ut slutet! :P
Sjukt kul hade vi även där och sen vart de nattbussen hem efter ett trevligt telefonsamtal! :P
hahaa... Ja, även att jag fick fyllehicka då jag klev av bussen....

Idag har man mått som man förtjänat och legat på soffan mestadels.... Sen var jag så fruktansvärt sugen på korvstroganoff så jag bjöd in Camilla på middag.... hahaa....

Nu ska man jobba hela veckan, och då menar jag HELA veckan.... Inte en dag ledigt alls...
Men he ska väl funka de med...

Nä ni... Nu ska jag ta och sova... :D

Hmm... Jag undrar vad Chris har för överraskning till mig... ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittade du någon att gå med?

Eva-Lotta som jag jobbade med förut var också där men dom hade VIP efter konserten så dom fick festa och sånt med grabbsen...:O

var tvungen att berätta det för dig! Jag är lite Avis!

Har du bestämt dig för you know what på Lördag?

2008-08-14 @ 14:18:51
URL: http://stateofattraction.blogg.se/
Postat av: Sandra

Spännande!! you haft to tell me!!!;)

2008-08-15 @ 15:29:01
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0