Snö, snö & snö...

Herregud, vad är detta?!
Jag vet att det brukar komma bakslag men inte ett bakslag på 15-20 cm snö på en natt! :/
Eller?!
Fast för skidåkning är det ju bra, jag som inte åkt nå skidor den här säsongen! Och så kanske jag kan hinna använda den där Åremössan som mamma stickar åt mig!

Jaja, iaf så har man jobbat, jobbat och jobbat! Sjukt trött är man också... Snöns fel, säger vi!
Bilen jag kör gick ju inte felfri genom besiktningen och det var tal på att skrota Doris, men nu har pappa och jag pratat ihop oss lite... Vi behåller henne och lagar henne så kan man ha kvar ´na ett tag till!
Så VI betyder i detta fall, pappa lagar och jag betalar hälften! :)
Så på fredag eftermiddag lämnas hon på pappas jobb och är förmodligen klar till på söndag om det inte ska jävlas en massa som pappa sa!

Nu sitter jag och pratar med nyblivna sambon Sandra på MSN, hihi... Sjukt kul att dom flyttat ihop! :D
Och på Pillans MSN står det att hon håller på att flytta in grejer i nya lägenheten, det är på tiden! ;P haha...
Och Camilla, träffar man när man är i Birsta eller för middag, film och Chees chrunchers!
A-L då, jo, senast man hörde nått där var det pusselbyggande och fundering på en fika i veckan... Dock inte hört nå mer, säkert massa jobb... Det har det ju varit för mig så! hmm.... Vi får ta det nästa vecka! haha....
Vad Frida K gör har man inte heller så stor koll på längre, men så äre det då man har jobb och pojkvän. Ibland ses vi och då pratar vi LÄNGE! :D
Madde fundilurar på att flytta och jobb i en annan stad, enligt bloggen.... :/ Men inte än! :)
Frida T träffade jag senast på hennes skola då jag var där och hälsade på, hon hade visat balklänningen och skulle ha samhälle! :P
Det är så jag har koll på mina nära och kära nu förtiden, på´t ungefär, telefon samtal en gång i veckan, läsning av blogg och MSN kontakt!

Love you all anyway! ;)


  
   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är :)
Du får komma förbi i lägenheten när vi är klar :)
Kram

2008-04-12 @ 17:04:59
URL: http://stateofattraction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0