Resten av helgen

The Call kom från Camilla igår, så jag åkte dit efter vi hade käkat grillat här hemma! :D
Efter många om och men vart det hyrning av film och lite körning, det gick skit bra!
När vi kom hem visade det sig att dosa till dvdn inte hade något batteri kvar så då satt vi handlösta igen... Men vi fixade de och såg sedan
 & .... Dessa kan jag rekommendera, speciellt den sista! Chickaciivavao! ;P

Idag fick jag ett samtal av min lillasyster, hon ville att jag skulle följa med på stan och köpa byxor inför dansavslutningen hon ska ha framöver... Så eftersom jag ändå skulle på stan och lämna tillbaka lite kläder så for vi! Vi grejade hennes kläder.... Plus att jag fick med mig ett par fulsnygga glasögon och ett par shorts till min plastkusin Sara! :D
Väl hemma på Atlasvägen så slog vi på filmen Robotar, den var också mycket bra... hihi!
Sen har jag ätit både middag och efterrätt och sett Sunes sommar, sen bar det av hemåt och nu sitter man här... Utanför fönstret snöregnar de och imorgon är det jobb igen! Tragiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0