Jobb & "löst folk"

Jobbat idag, 3 timmar gick skit snabbt denna lördag! Jätte mycket folk och jättekul som vanligt! :P

For över gatan till Birsta City en sväng, hittade inte det jag skulle ha... Men kom inte hem tomhänt heller! :)
Var in hos Camilla och pratade lite där om vad vi ska göra ikväll osv. Vi har fortfarande inte kommit på nå! Tror jag?! hmm....
Jaja... Sen var jag in hos Pillan på Gina där jag fick lite tips på kläder, köpte med mig hem och provade... Dock 2 plagg måste lämnas tillbaka då jag så ut som en mupp i outfiten! :/ Sorry, men sånt händer....
 
Så detta är det som ska behållas av det jag "fyndade"!
Ett spettslinne (?!) och en marinblåsjal med guld från Gina...
Och ett TP i fickformat  från Barnens hus.. :D

Sen är det tydligen skillnad på folk och folk, det finns arbetsfolk och löst folk! Jag tillhörde tydligen löst folk, enligt Bengan.... :/ hmm....
Så kan de gå....

Nu ska jag byta strumpor och invänta The Call från Camilla!

På återseende... eller skrivande!

Kommentarer
Postat av: sandra

nice nice..:)!

2008-04-06 @ 13:15:59
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0