1 månad kvar

...är det precis just idag tills jag fyller år...
Helt sjukt...

Dagen började inte så bra, legat vaken mellan 3 och halv 5 pga av mensvärk! Har väl aldrig i hela mitt liv fått de på natten... Så lite trött har man varit idag på jobbet.... (1 dålig sak)
Men som tur var slutade man halv 1. Grattis till mig! (1 bra sak)
Innan jag for från jobbet fick jag lite papper av chefen, som kanske behövs här i veckan... Vi får se, man måste vara beredd! (1 bra sak)
Sen droppade jag in på efterkontroll på besiktningen och han godkände de fel pappa åtgärdat! (1 bra sak..)
Sen skulle jag ner på Swedbank för lite ärenden, men då var hon som jag skulle prata med först på möte, sen när jag ringde igen (inte långt efter hon skulle ha kommit tillbaka från mötet!) hade hon gått hem... (2 dåliga saker)
Nu undrar ni kanske varför jag skrivit Swedbank och inte min bank Nordea, jag ska nog byta bank.. (bra el. dåligt vet jag inte! Bra tror jag!)
Sen fick jag ett samtal av pappa och han berättade 1 dålig grej... Attsiken...! (Mer kan jag inte säga nu! Vi får se imorgon helt enkelt!)
Fått 3 likadana sms, av olika personer dock.. (1 dålig grej) Men det var för något bra, Engla 10 år som blivit offer för den där satans gubben (ja, man får skriva så!) och att man ska tända ett ljus kl 21 för att visa att man bryr sig! DO IT, I´LL DO IT! (1 bra sak)
1 till bra grej är att jag ska fika med Sandra på Waynes kl. 19.30...

Så....
5 dåliga saker,
5 braiga saker (6 om man räknar bankbytet!)....

Alltså var det en BRAIG dag idag!
(Men nära att bli en halv dålig dag!)

Kommentarer
Postat av: Äl

Är du bank svikarN?!!!! haha...

2008-04-15 @ 23:18:26
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0